carroekholms

2013-02-22
19:07:00

Fullt ös!
107 besökare redan första dagen!! Kul :) Hoppas ni stannar kvar här! 
 
Idag har det varit fullt upp, började dagen hos sjukgymnasten 8.30 och kollade upp ryggen, visade sig att jag har lätt skolios och att det förmodligen är därför jag har haft så ont i ryggen! varför har jag inte gått dit tidigare!?... Har iallafall fått en massa övningar som ska stärka ryggmuskulaturen osv, hoppas knät blir bättre så jag kan börja gymma igen snart.
 
Skulle även kolla upp knät som jag haft problem med sen förra veckan men det fanns inte tid för det, så jag ska tillbaka på tisdag. Åkte in på Hööks med Andrea och köpte ett knästöd från Back On Track iallafall.
 
Började på stallet kl 11 idag, red Daisy (en liten söt fjording) runt travbanan och trimmade henne lite i ridhuset, jäkligt trevlig ponny när man kommer på hur man ska rida henne, hon är rätt tekniskt svår faktiskt! det tar tid innan man hittar alla knappar.
 
Tog ett bad med hjärtat i vårat bubbelbad när jag kom hem och åt gomiddag som han lagat åt oss! :)<3 Tänkte dra in på hemmakväll och köpa lite godis tills ikväll ;))
 
Ha en supermysig kväll ni också!! Lägger upp en hemsk mobilbild med sämst kvalité på Daisy :) Bilden gör henne ej rättvisa!! Kram :D
 
 
 
 

                                                                                                               
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: