carroekholms

2013-02-21
01:03:00

Nystart
Ny blogg nya möjligheter!
 
Mycket negativt den senaste tiden har påverkat mitt bloggande rätt rejält, har inte haft någon motivation eller drivkraft till att skriva. Den största anledningen är att jag i början på sommaren 2012 förlorade min bästa vän, hästbloggen jag drev då (myvilbur.blogg.seblev alldeles för tom och meningslös utan min hästs medverkan.
 
Därför är den bloggen nerlagd (den finns kvar för att se gamla inlägg, men det blir ingen update) och jag ska nu försöka lägga allt mitt fokus på den här bloggen istället.
 
Jag har även fullt fokus på studenten till sommaren! att ta körkort, börja tävla en unghäst denna sommaren, utlandsresor, livsvisioner, mode/skönhet, inredning och ja mycket mycket mer.
 
Följ mig och mitt minst sagt fartfyllda liv här på bloggen! Det här.. är MITT liv.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: