carroekholms

2013-02-24
19:33:00

Ont i Kroppen
Tagit en dusch och krypit ner i soffan, väntar på mat som snart kommer! Hemkörning for the win ;) söndagskrubb! Rejält ont i knät + ryggen ikväll, känns i kroppen att jag ridit 3 dagar i rad trots smärta, hade knästödet på idag men det verkar inte ha hjälpt.. Tur att jag ska till sjukgymnasten på tisdag.
 
Tränade för Inger idag, hann inte med så mycket för det blev rätt stressigt. Ramses var rätt spänd idag, blev ju inte bättre av att det droppade snöklumpar/vatten från taket och knakade lite här och där. Tror han hade lite träningsvärk i bakkärran sen igår och "tappade bakbenen" en hel del och blev sur när jag la på skänkeln osv. Avslutade passet efter travarbetet och lät galoppen vara idag.
 
Vila för Ramses imorgon, och jag har en hel skoldag framför mig. Ska sätta mig och plugga nu så jag får bra resultat på proven imorgon! Ha en mysig söndagskväll.
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: