carroekholms

2013-02-24
11:22:17

Oväntat
Spenderade min lördagskväll på akuten med min sambo som var lite väl livlig i backen när han åkte snowboard, en bruten handled och 2 sprickor. Tog sin tid på akuten med röntgen och allt, var där ca. 21-02, rätt trött idag..
 
Hade sitsträning igår med Ramses, Andrea longerade och jag red. Fokus var på att slappna av i låren och höfterna, så jag kan släppa ner benen. Spänner mig lätt i höfterna och då skjuter jag mig ur sadeln. Riktigt nöjd med mig själv faktiskt, och Ramses också för den delen som knappt rörde en hov när det rasade typ 1ton snö från ridhustaket (`v´) duktig polle.
 
Idag blir det träning för Inger kl 4. Sen kommer jag spendera resten av kvällen med att plugga, 2 prov imorgon! :((
Slänger upp en outfit bild på mig och tramses, film kommer från sitsträningen så håll utkik!
Kram
 
 
Hjälm: GPA Speed Air Tone on Tone
Dunväst: Spooks
Ridbyxor: CRW Exclusive
Ridstövlar: Cavallo Grand Prix Plus
Sadel: M&N
Schabrak: Hööks

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: